Konu
www.dizistar.net ( hayırlı Olsun Diyen Yok mu ? )
22-04-2010, 00:27:18
#5
SyhLm
Üyeliği durduruldu
staticiation adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
hayırlı olsun..
script ne acaba ?
kendi yazılımınız mı ?
hoşuma gitti
yok arkada$ım scripti r10 da bi arkdastan satın aldım. 30 tL ye.) satıyor hala fakat. ben bayabi css lerle felan oynadım bu model oldu
beğenmene sevindim.
scriptin iLk hali
bu