staticiation adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hayırlı olsun..
script ne acaba ?
kendi yazılımınız mı ?
hoşuma gitti
yok arkada$ım scripti r10 da bi arkdastan satın aldım. 30 tL ye.) satıyor hala fakat. ben bayabi css lerle felan oynadım bu model oldu beğenmene sevindim.

scriptin iLk hali bu