Uzun zamandır Kadıköy Eksen bilgisayarla çalıştım, fakat toptancılık olayına hiç girmedim. 2007 senesinde Burak bey adında birisi vardı orda, sen eksenin bayiliğini neden yapmıyorsun demişti, fakat maddi imkanlarım kısıtlıydı o yüzden yapamamıştım. Demem o ki gidip görüşmek gerek. Böyle toptancı işlerine büyük firmalar girer.