site içeriği açısından iyi.ama tema ile yazı renkleri sanki çok soluk gibi duruyor.özelliklede konu başlığı yazıları biraz daha canlı olsa albenili olur diye düşünüyorum
@devonion sağolasın yorum için. Sitenin siyah/beyaz/gri tonlarda olmasını özellikle tercih ettim. Çünkü ekonomi ve finans içeriği olan ağır bir site.. Fazla renk kullanmamaya özen gösterdim. Sitemize yakında yeni özellikler eklenecektir. Bu daha beta versiyonudur

Ama yorumunuzuda dikkate alacağım
teşekkürler..