Flash Card ve FN Driver'lerini hallettim ama

ATI Radeon HD 3200 yüklemeye kalkdığımda Mevcut yeni sürüm zaten kurulu diyor. Manuel olarak yükledim. Oynadığım birkaç oyunda kasma meydana geldi.