Türkiye'de İnternet suçları ve telif suçlarında hala mahkemelerce sağlıklı kararlar verilemiyor. Herkesin yayınladığı resmi sen yayınla şansın yoksa kıyamet kopar ama 2 milyon kişide o resim yayında olsun göze batmaz. Demek istediğim hala muamma bu tür şeyler. Çok büyük bir eksikliğimiz bizim.