Yeni konu açmak istemedim. Ben oyunu oynuyorum. Varmı başka oynayan? Maç falan yaparız.
Ya 2007 de kayıt olup 2009 a kadar oynadım.Sonradan çok değişmiş yeni sistemden birşey anlamadım.Ama hafta sonları kapışırız ekle msnmi profilden

Yeni sistemi öğret ama