bence mesajı editle;
indirdim ama marez bu böyle şeyler yasak ve ayrıca;
kardeş kesinlikle virüs yok beni tanıyanlar bilir asla kimseye zarar vermem nod32 crack dosyasını virüs olarak algılıyor odur... nodu indirene kadar desable et sonra yine aktifleşitr dosyadan zarar gelmeyecektir emin olabilirsin....