ibrahimhd adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Doğal olarak jailbreak yapılmamış iphone'lerde cydia olmayacağı için belirtme gereği duymadım ama yinede ek bilgi için sagol.

Bende öyle boşboğazlıktan söylemiş bulundum. Bu arada abonelik hakkında bi' bilgin var mı ? Yıllık mı 20$ yoksa ömür boyu muydu ?