Doğal olarak jailbreak yapılmamış iphone'lerde cydia olmayacağı için belirtme gereği duymadım ama yinede ek bilgi için sagol.
Bende öyle boşboğazlıktan söylemiş bulundum.

Bu arada abonelik hakkında bi' bilgin var mı ? Yıllık mı 20$ yoksa ömür boyu muydu ?