hayırlı olsun kardes güzel olmus site
Sağol hocam eyvallah, beğendiğinize sevindim
hocam bir kac konuda ozelestiri yapacagim. resimlerin 6 ayda bir silinmesi bence sitenizi kullananlar icin iyi olmaz. onu gectim adam resim yukleyecek ve paylastigi site size ters ise resmi sileceksiniz. Bunlarin bence cok buyuk yanlis oldugunu bana gore tabi belirmek isterim...
yani ben olsam 6 ay sonra silinecekse bu siteyi kullanmam, heleki ekledigim siteyi begenmeyince silinecekse hic ugramam. bunlar oz elestiridir, bana gore bu konuda duzenlemeler yaparsaniz eminim sitenizi kullanacaklar icinde yararli ve faydali olacaktir..
6 ay kuralı zaten esnetilebilir olarak belirlendi talepler doğrultusunda değiştirilebilir tabiki. Şuan bu tür sitelerde bu süre ne kadardır bilmiyorum. 3-4 ay olarak geçmiş bazı konularda bizde 6 ay olarak belirledik. Bunu uzatmakta sorun yok; peki siz ne önerirsiniz süresizmi yapmalıyım
Artı olarak resmi paylaştığı siteyi beğenmemek gibi bir durum olacaktır tabiki. Ancak bu keyfi olamaz tabiki. Artı olarak zaten bunun kontrolnü yapmak zaten çok zor oalcaktır. Dolasyısı ile çok büyük çapta bir olay olmadığı sürece ( virüslü site gibi) Yada zaten kural dışı olan (***** siteler gibi) durumlarda bu kural işler.
Eleştiriniz için teşekkür ederim hocam, eleştirilerinizi bekliyoruz