Konu
Ben bu parayı nasıl tahsil ederim?
10-04-2010, 22:34:00
#3
EmreShn
senet veya evrak türü bir belge olmadığı için parayı alman imkansız gibi. Kısaca söylemek gerekirse karşı tarafın insafına kalmış