Yorumlarınız için teşekkür ederim.
Logoyu değiştirdik.
Linkleri direk açtığım zaman emek hırsızları çok olduğu için hemen çalıp çırpmaya başlıyorlar.Hiç olmazsa üye olarak bir katkısı olsun sisteme bu tiplerin.
Ayrıca ilerleyen zamanda vip üyelik sistemini açmayı düşünüyoruz ki zorunlu üyelik şu an için fazla değil.Ben öyle düşünüyorum.