MeSsO_ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam bence arkaplanı biraz daha renksiz yaparsan daha güzel olur (:
mantıklı.
memleketten gelince eksikleri tamamlayacağım o zaman el atayım.

yorumlar için teşekkürler