Konu
Benimde Artık Tatlı Bir Sitem Var :-}
03-04-2010, 23:37:11
#5
calvinklein
sRc adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Hayırlı olsun aman dikkat edin fazla şeker zarar
tatlıyı severim
yarında siteye dondurmaları ekleyim
umutsuz adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Erturkun temasıda yakıyor ortalığı
Hayırlı olsun
evet erturk un teması.çok güzel
teşekkür ederim
Cr4zYStyLe adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
çok güzel abi hayırlı olsun
teşekkür ederim