omeome adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhabalar, ben godaddyden 2008 de 4 tane domain almıştım. 2009 da düşmesi gereken domainler 2010 a otomatik uzatılmış. Şimdi farkettim 2 senedir girmiyordum hesabıma .bir daha uzatılmalarını istemiyorum ne yapmam lazım
senin durum yine iyi.benim hacklenen hesabımdaki domainlerin auto renew leri açıkmış.130 tl gitti.salak godaddy ise vermiyor panelimi geri.Saçma sapan prosedürler uyguluyorlar