temanın sağ sol barları siyah yerine az daha açık ton iyi gider
onun haricinde tema güzel.özellikle content(içerik ) kısmı çok süper ve şık.çok ağır ve zengin gösteriyor.önizleme resimleri gerçekten albenili
ben beğendim seçimini
Tam umut ettiğim yorum.) Sağol