şu anda şunu yapıyorum doğru mu yapıyorum bilmiyorum... sadece index olan sitelerimin yazma izinlerini iptal ediyorum. ftp şifrelerini değiştiriyorum. ve yedekten geri yüklüyorum. bu yaptığım doğru mu bilmiyorum. bilgilendirirseniz sevinirim.
sonraki aşamada sitelerim gelecek.. sitelerim geldiği zaman js virüsü kodlarını temizlediğim zaman iframe de temizlenmiş olacak mı..? o konuda biraz bilgisizim. sitelerime geçtiğim zaman tecrübeli arkadaşların başını tekrar ağrıtırım.