İyi geceler webmaster arkadaşlar .. Birşey ilgimi çekti paylaşmak istedim. Siteme girdiğimde 400 küsür kişinin online olduğunu gördüm ve sayyac bilgilerime bakmak istedim birde ne görim 1 Nis, Per 0 yazısı Belki bir yanlışlık vardır diye diğer sitelerimede baktım sonuç aynı. Galiba sayyac.com bizlere 1 nisan şakası yapıyor