Arkadaşlar söylemek istedim baştan O temanın sadece kodlaması ve css'i bana ait Yani yusuf şunu böyle yap dediyse öyle yaptım.Şimdi çıkıp birisi der ki olm bu nasıl tema Bana kızmayın valla

Sonuçta ben o temayı sırf yusufu sevdiğimden dolayı hatrını kırmamak için 2 saatte yapıp vermek için kabul etmiştim ama 2 ay sürdü

O temanın anasayfasını yaparken yaklaşık 100 tane farklı tema çıkartabilirdim o anasayfalardan

Ayrıca sorunları yakın zaman içerisinde sınavlarım azalınca tekrar bi elden geçiricez temayı

Birde menüsü filan kaydı biraz o da yusufun acelesi yüzünden galiba