Arkadaşlar söylemek istedim baştan

O temanın sadece kodlaması ve css'i bana ait

Yani yusuf şunu böyle yap dediyse öyle yaptım.Şimdi çıkıp birisi der ki olm bu nasıl tema

Bana kızmayın valla
Sonuçta ben o temayı sırf yusufu sevdiğimden dolayı hatrını kırmamak için 2 saatte yapıp vermek için kabul etmiştim

ama 2 ay sürdü
O temanın anasayfasını yaparken yaklaşık 100 tane farklı tema çıkartabilirdim o anasayfalardan
Ayrıca sorunları yakın zaman içerisinde sınavlarım azalınca tekrar bi elden geçiricez temayı
Birde menüsü filan kaydı biraz o da yusufun acelesi yüzünden galiba