Konu
phpBB'de çok açık mı var? [Acil Yardım]
29-03-2010, 02:52:25
#2
phptr
modul kurduysanız onlarda olabilir. Gözden geçirin. PhpBB Core'da sanmıyorum kolay kolay çıksın bir şey... Çıksa da çok kısa sürede yama yaparlar...