Konu
guvercinim.net Paylaşım Portalı
28-03-2010, 23:24:26
#3
Macrohosting
JustRulz adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
güzel olmuş : )
https://www.r10.net/off-topic/481216-...er-buraya.html
Teşekkürler bugün pazara gittim valla içim giti çok güzel kuşlar var