yani anlamıyorum şikayet bile olsa blogumda şikayet edilecek birşey de yok
bilinçli bi editör zaten bunu yapmaz, demek oluyor ki editörler arasında iletişim kopuk aslında böyle durumlarda editörer bizimle iletişime geçse iyi olurdu