Konu
DNS Problemi [ Acayip Bişey ]
25-03-2010, 02:46:41
#3
pesimizm
Bende de bi ara oluyordu. mesela ttnet kullanan girebiliyordu. smile adsl kullanan giremiyordu. internet hizmetini aldiginiz şirketle alakali olabilir.