SeptiK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Joomla, bakınayım bi o zaman. Byfresh o linki niye yolladın anlamadım.Yinede tşk.
ücretsiz script isteme bölümü orası oldugu icin yolladım....!