egemen59 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Domaininiz güzel

Tasarım cok hoşuma gitti fakat logonun olduğu bölüm biraz değiştirilse daha güzel olabilir.

Diğer kısımlardaki reknklendirmeyi çok beyendim.

eleştiriniz için teşekkür ederim.