Adil kullanım limiti diye bir şey çıkardılar; önce operatörler sonra internet servis sağlayıcılar. Adalet olsun herkes sınırsız yararlansın. Bu ne saçmalık! Fiber kullanmadığım halde çok rahatsız oldum bu uygulamadan. Kotasız internet istiyoruz.
Adil kullanım hakkının yanında birde adil kullanmamak isteyenler 99 TL Karşılığında 10 mbit sınırsız hakkına sahip olabiliyorlar.