Öcelikle siteniz hayırlı olsun.Tema ve script gayet güzel
Yalnız resmi bulunmayan ürünlere direk logonuz yerine ürün resmi hazırlanıyor yazıp altına logonuzu koymanız iyi olur birde domain ile alaka bir logo yaptırsanız daha hoş durur bence

(nacizane fikrim bu yönde)
HHHMMM Yorumun İçin Teşekkürler. Değindiğin Konularda Haklısın Resimlerle İlgili Bazı Problemler Var. Tüm Ürünleri Gözden Geçirip Resimler Eklenmektedir. Logo Konusundada Bazı Çalışmalarımız Var. Henüz Site Çok Yeni Olduğu İçin Ufak Tefek Sorunlar Var Bunlar En Kısa Zamanda Giderilecektir. Tekrar Yorumun İçin Teşekkür Ederim.