kirlilik yaptıysam o benım sorunum.! konuda çok cevap yazılmış bulamayanlarda olabilir ayrı bi yöntem. cevaplarına dikkat et kendin çok bilgiliysen bilgiliyim diyede övünme benım bilgim bu kadar ben bu kadar yapabildim isteyen yararlanır bi öneri.!
saçma saçma konuşma, bilgili olduğumu vs. iddia etmiyorum. bu yöntem diğer konuda var. ekstra bi konu açmaya lüzum yok diyorum. bu yaptığın üretilmiş bi çözüm değil zaten. çözülmüştür yazmışsın.