cleaner80 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Site hoş görünüyor. Ama en alttaki "Tüm hakları saklı değildir. Saklasamda çalarsınız." cümlesi hoş durmamış. Gelen ziyaretçiye hırsız muamelesi yapılıyormuş gibi hissediliyor.
Mizah amaçlıydı,değiştirdim.