dostum ben rss lerı kapamak ıstemıyorum. ceken ceksın. zaten benım sıteme konu ekledıkten sonra max 45 sanıye ıcerısınde google ındexlıyo. sonucta bu adam benden ıcerık alırsa google once benı ındexlıyo zaten.
ama bu konuda gördum kı 2 saat once yazdıgım yazı. diğer adamın sıtesınde 16 saat once yazılmıs gibi ındexlenmıs