PLUSTeknoloji adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kurulum ayarları dediği şey ne bunun? NS giremiyorsun sanırım sadece domaini yönlendirme ayarlarını gösteriyor. Bir de şöyle diyor;



Tuhaf kuralları var =S
Evet ya site builder ile tasarlıyacaksın.
Google analiz kodunu neden koymamızı istiyorla anlamadım.