Siteye nokta konduğunda google tepki verirken etiket uygulaması tamamen başınıza bela olabilir.

Kişisel görüşüm hiç müdahele etmeyin derim, sonra çok üzülebilir, emeklerinizin heba olduğunu görebilirsiniz.