Cpanelden Cpanele Taşıma Yapmaktayız. hocam Bence Sacma Bişey olmuş bu Kelime Adamlar Galiba cpnalden full yedek alıp kuruyolar. Anladığım Tek şey bu. Bence Siz msqldumper la yedeğinizi alın ftp yedeğinizide pc nize çekin hesabınızı actırın. msql ayarlarınızı yapın ve yedeğinizi kurun. Sorun olabilecek bir yanı yok bunun