Konu
subdomainlere nameserver atamak. Uzun süredir çözüm arıyorum
16-03-2010, 02:15:53
#4
bvn710
ErdeM adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Çözümü bulduğuna sevindim
çok sağol değerli erdem. Böyle bir çözüm bulana kadar uzun süre uğraştırdı ve aynı çözümü arayanlara büyük faydası olacaktır denedim çok stabil harika işliyor. İhtiyaç duyan arkadaşlara da faydalı olması dileğiyle..