Konu
Msn'e ekleyemiyorum,eklenemiyorum :/
15-03-2010, 17:36:08
#3
Erdem
Bende aynı sorunu yaşıyorum, kişi sayısının fazla olmasından kaynaklanıyor.
Bi kişi eklerken garanti olsun diye 10 kişi siliyorum,ekleniyor ozaman.