@Macrohosting

Teşekkür Ederim hocam yorumun yardım çaban için

AWBS Biliyorum en azından ben bunu kendime göre hazırladım 2 ay uğraştık sonuçda AWBS kurmak olmaz bu saatten sonra en azından kendi sistemimde bulunsun isterim bu özellikler sanalpos eğer vergi levhası - firma olmak gerekiyorsa bir süre kullanmayız napalım.

Sms hakkında bilgilendirebilecek arkadaş varmı peki ?