nacizane bir tavsiye : hani sol ust koseden renk secimi yapiyoruz ya o iconlari 4 buyuk takimin amblemleri ile degistirip her ambleme tiklayinca temanin renkleri o takimin renkleri olsa. misal Trabzonspor amblemine tiklaninca hem logo hemde tema bordo-mavi olsun. Hata her 61. dakikada konfeti atilsin :P okadar olmasada daha guzel olabilir siteniz kanisindayim en azindan ben olsam oyle yapardim.

hali hazirda guzel site basarilar.