Hayirli olsun hocam.
böyle bir uyarı aldim benim internet tarayıcısından da kaynaklanıyor olabilir. ie 8 de açmayı denediğimde karşıma çıktı.

Web sayfası hata ayrıntıları
Kullanıcı Aracısı: Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 8.0; Windows NT 6.0; Trident/4.0; GTB6.4; SLCC1; .NET CLR 2.0.50727; Media Center PC 5.0; .NET CLR 3.5.30729; .NET CLR 1.1.4322; InfoPath.1; .NET CLR 3.0.30729)
Tarih damgası: Thu, 11 Mar 2010 06:30:36 UTC

İleti: Erişim engellendi.
Satır: 206
Karakter: 78
Kod: 0
URI: http://www.blogger.com/static/v1/wid...190-widgets.js

İleti: 'document.getElementById(...)', null veya bir nesne değil
Satır: 197
Karakter: 1
Kod: 0
URI: http://www.mesutkolik.com/