Sorun Telekom değil Tellcom sorunudur.
Düşük fiyat ile rekabet yapmak isteyen firmalar Telekom hatlarını Tellcom'a çevirerek fiyatları ucuzlatırlar.
E, ucuz etin yahnisi de bu kadar olur.