muratsaraldi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ptt kargo ile 122 TL ödemeli kargo yolladım 1.22 TL yazmışlar bedava teslim etmişler..

haram ille birinin parasını çalmak değildir,orada çalışan kişi işini tam yapmıyorsa haketmiyorsa bence buda haramdır..
İnan mecburiyetten PTT ile gönderiyorum.. Oradaki arkadaşa diğer kargolar uzak olduğu için PTT kargo kullanmaktayım..