tşkrler...

by_karahan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Üst menüler, içerik v.b biraz bilyoneri anımsattı bana,ama güzel olmuş tasarımı beğendim.

Hedeflediğiniz yere getirirsiniz umarım...