BuRacK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Link verirseniz bakabiliriz.
http://www.tolgaozsoy.net/deftereyaz.asp yazıp gönder dediğimde normalde "yazınız başarıyla gönderilmiştir" diye bir yazı çıkması lazım ama çıkmıyor direk ana sayfaya yönleniyor.. hiç o dosyaylada oynamadım gerçi..