HolyBoY adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hocam lisansi kurarken nasıl gireceğim? yani laptop un altında yazan cd-key i mi kurulumda girin demek istiyorsunuz?

ama piyadaki vista lar genelde cd key istemeyen nulled edilmiş kurulumlar

bu geri kurtarma cd sini bu model için neten temin etme gibi bir durum yokmu?

yada başka bir yol
Vista kurarken cd key istiyor. Kurtarma cd si icin bisey diyemem ayni modelden olanlardan yardim istemelisin