tasarım olarak güzel olmuş.Siz mi yaptınız bilmiyorum ama kim yaptıysa gerçekten güzel yapmış.

ama sitenin açılması biraz zamna alıyor.Bu da belki tasarumda yüksek boyutlu resimler kullandıysanız ondan olabilir.