Ben öyle bir sorun yaşamadım ama bazen hatalar alınıyo tabi.
Benim imzamdaki Blogumda İLERİ ve GERİ butonları en üstteki konunun oraya kaydı temamdan kaynaklanan bi problem ama bunu nasıl çözebiliriz arkadaşlar varmı bir fikri olan bana yardımcı olabilecek.. ? Bloggerden anlayan bi arkadaş yardımcı olursa çok sevinirim

yeni konu açmak istemedim belki bu konu altında bir arkadaş bana yardım edebilir.. diye düşündüm teşekkürler şimdiden