istediğin kuruma durumu ilet pek kaile alacaklarını sanmıyorum. başbakanlığa defalarca mail attım dönüş alamadım ki mail attıgım adres resmi yazışma adresim gov.tr uzantılı .kamu kurumlarının işleyişi ne yazıkki bu durumda laf olsun diye siteleri var gelen mailleri kontrol eden bile yok .
Bu gibi bir durum söz konusu ise; durumu içişleri bakanlığı'na yada cumhurbaşkanlığı'na bildirmek en iyisi. Bilgi edinme yasası var çünkü. Geri dönüşün yapılması gerekiyor en azından.