Elroy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
@antishareware, teşekkürler. Web Master Araçlarında üyelik sistemini kaldırabilirim. belli bir süre böyle devam etmeyi düşünüyorum.
Bende Webmaster Araçları bölümü için söylemiştim zaten hocam. Güzel olur cidden, tekrardan hayırlı olsun.