onu yapmıştım zaten. Giden için gelen ayarlarını kullan demiştim gene olmadı. Giden için farklı kullanıcı adı dedim gene olmadı.
Zaten smtpye bağlanıyor. Maili alıyor. Fakat göndermiyor.
Mail attm firmaya gelen yanıtta zaten benım bildiğim şeyler yazıyor.
İlginç kısmı bir arkadasımın tavsiyesi üzerine almıştım. Onun cpanelindeki mail hesabı outlookta çalışıyor benımkı çalışmıyor.
Acaba cpanele 587 portunu mu tanıtmak lazım?