lucky13boy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Windows üzerinde kurulu apache'ye SSH ile bağlanılabilirmi?
Apache'ye ssh ile bağlanamazsın, genelde ssh protokolüden bağlanmaya izin veren işletim sistemleri ve programlara ( cihazlara ) bağlanılır.