Konu
1 site 2-3 sunucuya nasıl kuruluyor?
26-02-2010, 15:56:10
#5
tarikogut
webadam adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Rotbalans adı verilen yük dağıtan sistemler arkasına istediğin kadar sunucu dağıtabilirsin.
Böylece apache ye gelen yük tüm sunuculara eşit olarak sunuculara dağılacaktır.
Load balancing olmasın