webadam adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Rotbalans adı verilen yük dağıtan sistemler arkasına istediğin kadar sunucu dağıtabilirsin.

Böylece apache ye gelen yük tüm sunuculara eşit olarak sunuculara dağılacaktır.
Load balancing olmasın