Arkadaşım öncelikle yapıcı eleştirilerin için çok teşekkür ediyorum
bunlar benim için çok değerli
evet bazı videolar pop-up olarak(şu an sadece 7-8 tane).diğerleri normal izleme şeklinde.
sebebide nette çok olmayan bazı videoları hemen gösterebilmek ve sitenin içeriğinin gerçekten farklı ve zengin olduğunu gösterebilmek içindi.hem bu konuyu hemde url konusunu en kısa zamanda onu dediğiniz gibi düzenleyeceğim
seo kısmını ise içeriği bitirince yapmayı düşünüyorum.ben bir belgeselsever olarak izleyenlerinde bir an önce herşeyi ellerinin altında bulabilmelerini istedim.
çok teşekkürler
NOT:url'yi dediğiniz gibi düzenledim